Shop Mobile More Submit  Join Login
100 Flattened Pokemon by Pikacshu 100 Flattened Pokemon by Pikacshu
oh my gosh a BIG pic with 100 Flattened pokemons

Looks like Zip was here ._.

colab with:
:icon5coco12:
:iconsecretgoombaman12345:
:iconp-z-p-z:
:icontrunksfan001:
:iconsonicthehedgehog96:

and me of course :iconpikacshu:
Add a Comment:
 
:iconlolocator:
Lolocator Featured By Owner Oct 25, 2012
Pokemon, gotto squash um all!
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Oct 25, 2012
Spell better -3-
Reply
:iconlolocator:
Lolocator Featured By Owner Oct 25, 2012
:p well, that's how they say it in the movie. if I said it with the correct spelling it just would not have the same effect.
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Oct 25, 2012
gotta*
em*
Reply
:iconlolocator:
Lolocator Featured By Owner Oct 25, 2012
^^; *jk- you win this round* ill set vulpix the hammer crazy after you ;p
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Oct 25, 2012
|:I
Reply
:iconflattenedsteamroller:
flattenedsteamroller Featured By Owner May 29, 2012  Hobbyist General Artist
the team rocket created big massive steam roller and flattened them all.

and in the the next scene they will get there own back flatten team rocket ^_^
Reply
:iconsquishjunkie:
Squishjunkie Featured By Owner Jan 24, 2011
It's a squishing smorgasboard Pokemon. XD
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Jan 24, 2011
yush! xD
Reply
:iconstriderwolf:
StriderWolf Featured By Owner Nov 9, 2010  Hobbyist Digital Artist
Lol these are cute
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Nov 10, 2010
thanks xD
Reply
:iconfreezerpiano:
Freezerpiano Featured By Owner Oct 13, 2010
Okay, so the only starter Pokemon you guys didn't flatten are Totodile, Treecko, Turtwig, and, to a lesser extent, Cyndaquil, am I right?
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Oct 13, 2010
Right
Reply
:iconthatloserguy123:
thatloserguy123 Featured By Owner Sep 27, 2010
Mario must have gotten into the pokemon world...
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Sep 27, 2010
naaaa, is Was Zip. is my Pichu and he gets crazy with his hammer
Reply
:iconthatloserguy123:
thatloserguy123 Featured By Owner Sep 27, 2010
oh shi-
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Sep 27, 2010
so, better take care ._.
Reply
:iconthatloserguy123:
thatloserguy123 Featured By Owner Sep 27, 2010
No worries.
Reply
:iconmetamon500:
Metamon500 Featured By Owner Aug 30, 2010
lol luvdisc is already flat
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 30, 2010
lol, i know XD
Reply
:iconmetamon500:
Metamon500 Featured By Owner Oct 16, 2010
xD
Reply
:iconacethegolden:
AcetheGolden Featured By Owner Aug 29, 2010
Busy day for Zip X3
Reply
:iconhamilah:
Hamilah Featured By Owner Aug 27, 2010
Lol nice XD

I like the way Espeon looks! She's sooooo cuute!!! KAWAII!! Like a kitty!

But to me the most ridiculous is the Gardevoir XD\

*fave*
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 27, 2010
XD
yeah.... :iconsecretgoombaman12345: did espeon.

and is not gardevoir is Kirlia XDDDD
Reply
:iconhamilah:
Hamilah Featured By Owner Aug 27, 2010
Oh it is? O.o
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 27, 2010
yeah XD
Reply
:iconpikaseel:
Pikaseel Featured By Owner Aug 27, 2010
Ralts is my favorite~
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 27, 2010
cool, :trunksfan001: did that one x3
Reply
:iconfreezerpiano:
Freezerpiano Featured By Owner Aug 27, 2010
Wait a sec... You can't flatten a Diglett! You'd just whack it back down underground!
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 27, 2010
lol, :icontrunksfan001: did diglet XD
and i asked... how?

she said... MAGIC!!!!
Reply
:iconfreezerpiano:
Freezerpiano Featured By Owner Aug 28, 2010
Well yeah, Diglett can't be flattened with a hammer, but maybe by running it over with a rolling pin!
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 28, 2010
maaaaaaaaaaaaaaaaaaybe
Reply
:iconicemelonjelly:
icemelonjelly Featured By Owner Aug 27, 2010
oh dear i feel a bit sorry for gardevoir
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 27, 2010
hmmmm Dont worry.
because is Kirlia XDDDD
Reply
:iconpixel-777:
Pixel-777 Featured By Owner Aug 26, 2010  Hobbyist Digital Artist
Oh no rin and len ran them over!
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 26, 2010
lol. Vocaloids? i think those are the names, i dont know the, x_x
Reply
:iconpixel-777:
Pixel-777 Featured By Owner Aug 26, 2010  Hobbyist Digital Artist
Yep. Oh no they're coming for us!
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 28, 2010
OMG ._.
Reply
:iconpixel-777:
Pixel-777 Featured By Owner Aug 28, 2010  Hobbyist Digital Artist
Ahh run D:
Reply
:icongonintendo3:
gonintendo3 Featured By Owner Aug 26, 2010
Oh No! Poke-Pancakes! X3
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 26, 2010
OH YES
Reply
:iconinternet-psycho:
Internet-Psycho Featured By Owner Aug 25, 2010  Student Digital Artist
CUTE!!
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 25, 2010
THANKYOU!!!!!!! x3
Reply
:iconinternet-psycho:
Internet-Psycho Featured By Owner Aug 25, 2010  Student Digital Artist
=3
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 25, 2010
x3
Reply
:iconinternet-psycho:
Internet-Psycho Featured By Owner Aug 25, 2010  Student Digital Artist
XD
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 25, 2010
:dummy:
Reply
:iconinternet-psycho:
Internet-Psycho Featured By Owner Aug 25, 2010  Student Digital Artist
yay!
Reply
:iconcoltenx5:
ColtenX5 Featured By Owner Aug 25, 2010
HYPNOSIS!!!

SQUISH THEM ALL MWHAHAHAHAHA!!
Reply
:iconpikacshu:
Pikacshu Featured By Owner Aug 25, 2010
._. Someday..... Someday MUAHAHA
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 3000 × 2500




Details

Submitted on
August 24, 2010
Image Size
1.4 MB
Resolution
3000×2500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,100
Favourites
63 (who?)
Comments
110
Downloads
282
×